Contact

Heb je een vraag of een opmerking? Neem dan contact op via het contactformulier. We proberen zo snel mogelijk te reageren. Check ook je spam box! Als je binnen 24 uur niets van ons hebt gehoord, bel dan de kliniek of plan een afspraak in via het afspraaksysteem.
Address:
ATRIUM Business Center
Sloterweg 303
1171VC Badhoevedorp
Openbaar vervoer
145 vanuit Hoofdorp Centrum
356 R-Net vanuit Amsterdam Bijlmer Arena en Haarlem Station
194 vanaf Schiphol of Amsterdam- Nieuw West, de Aker
195 vanaf Schiphol Airport of Amsterdam Lelylaan

Contact formulier

Bedankt! Uw inzending is succesvol verstuurd. Wij proberen deze binnen 24 uur te beantwoorden.
Oops! Er is iets misgegaan. Controleer de velden of probeer het later opnieuw.

Meestgestelde vragen over Harmony Skin Clinic

Verkoopt Harmony Skin Clinic ook producten?

Ja! In de kliniek is het mogelijk om producten voor je huid aan te schaffen. Alle producten zijn gericht op huidverbetering. We geven je graag advies over welke producten geschikt zijn voor jouw huid en huidproblemen. We verkopen producten van Hydrafacial, Circadia, Obagi medical, DP Dermaceuticals, Toskani Cosmetics, SkinTech Pharma, of WiQo.

Kan ik online een afspraak maken?

Ja zeker! Onderin deze pagina vind je een "boek nu" knop. Als je daar op klikt kan je direct een afspraak maken. Je kan eenvoudig de beschikbare datums zien en de boeking direct definitief maken. We zien je graag snel in onze kliniek!

Kan ik parkeren voor de deur?

Ja, je parkeert gratis voor de deur. Ideaal wanneer je uit Amsterdam of Hoofddorp komt!

Kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?

Ja zeker, het is mogelijk om je afspraak te wijzigen. Via de mail heb je een bevestiging gekregen van de afspraak. In deze mail staat een link om de afspraak te annuleren of te wijzigen. Goed om te weten is dat je minimaal 24 uur  van te voren je afspraak kosteloos kan wijzigen. Voor afspraken langer dan 60 minuten hanteren wij 48 uur. Bij het te laat wijzigen of een no-show brengen we €50 kosten in rekening. Bij een herboeking (in geval van no-show) vragen wij het gehele bedrag vooraf te betalen. Bedankt voor je begrip!